הצהרת נגישות

מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו רואים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

שימוש בתוכנה נגישות אתרים -"נגיש בקליק"

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה פועלת על פי התקן הישראלי ת"י 5568 ברמה AA .התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

הגלישה במצב נגישות מומלצת בדפדפן  גוגל כרום. בדפדפנים אחרים יתכנו בעיות תאימות עקב אי תאימות הדפדפנים עצמם לתקן.

מה בתפריט?

מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות NVDA
הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
התאמת אתר לעיוורי צבעים
שינוי הפונט לקריא יותר
הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
הגדלת התצוגה לכ-%200
הדגשת קישורים באתר
הדגשת כותרות באתר
הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
הצהרת נגישות
שליחת משוב נגישות
הבהרה

חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים להנגשתם. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלויות.

הסדרי נגישות בחברה

1. הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים
a. חניות נכים – חניון המגדל הנו חניון מקורה אשר כולל בכל קומה חניות המסומנות כ"חניית נכים"
b. דרכי גישה – דרכי הגישה הינן: דרך החניון המקורה, דרך הכניסה הראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך הקניון בכל כניסותיו במעלית לקומה 13
c. כניסות - דרך חניון מקורה, דרך כניסה ראשית למגדל המשרדים (לובי), דרך הקניון בכל כניסותיו
d. אזורי המתנה – ברחבת הקבלה של המשרדים
e. דלפק כניסה / שירות / מודיעין –  קיימת עמדת קבלה בכניסה הראשית למשרדים
f. שירותי נכים – שירותי נכים קומתיים הנמצאים משמאל למעליות מול שירותי נשים.
g. מעליות – 4 מעליות מכל הקומות מלבד קומות החניון התחתון. מהחניון התחתון עליה למשרדים דרך קומה 1 – קומת הקניון.
h. עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה –  קיים כתב ברייל במעליות.
i. עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה – קיימת  כריזה קולית במעליות.

2. נגישות המוקד הטלפוני - זמין בימים א'-ה- בין השעות 8:30 עד  17:00. בערבי חג עד 13:30. ימי שישי- שבת וחג- סגור
3. דרכי התקשרות חלופיות לטלפון: עמוד צור קשר, פקס 074-7223655, צ'אט באתר המועדון
4. נהלי שירות נגישים – במידת הצורך קיים סיוע במילוי טפסים, חוויית שירות, פטור מהמתנה בתור וכיוצ"ב


פרטי רכז נגישות החברה:
Moranka@htzone.co.il

יצירת קשר ומשוב
אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו. אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בבעיה מיוחדת בנושא הנגישות, נשמח לקבלת משוב באמצעות מילוי טופס יצירת קשר שלנו.
https://bit.ly/3dIDY4q
טל': 072-2200989
פקס': 074-7223650